Portré fotózás képes leírás - Fotózás - fotó.tlap.hu
részletek »

Portré fotózás - Fotózás - fotó.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: fotozas.tlap.hu » Portré fotózás
Keresés
Találatok száma - 18 db
Artfotos studio

Artfotos studio

Szabó Gábor alkalmazott fotográfus és fotóművész. Autodidakta módon tanult fotografálni majd 1996-ban Szegeden végezte el az Alkalmazott fotográfusi iskolát kiváló eredménnyel. 1975 óta foglalkozik fotográfiával. Rendszeresen részt vesz csoportos kiállításokon idehaza és Ausztriában. Első önálló kiállítása 1998-ban Szombathelyen a Savaria Turist Galériában volt. 1999 től tagja a Magyar Alkotóművészek Egyesületének

Blende fotóstúdió

Blende fotóstúdió

Egy portfólió mindenkinek jól jöhet. Megajándékozhatjuk szeretteinket a legszebb arcainkat tartalmazó albummal, csábító képeinkkel új életet lehelhetünk már kissé szürkülő kapcsolatunkba. Egy ilyen fotó összeállítás gyógyír is lehet, például egy szerelmi csalódás után sokat segíthet meggyengült önbecsülésünk helyrezökkentésében. Egy portfólió nagyon sok mindenre jó, olyan sokszínű, mint amilyen sokfélék mi magunk is vagyunk. Tehát: legyen mindenkinek saját portfóliója! A Blende Fotóstúdió segít ebben.

D1 FotóStúdió - Portréfotó

D1 FotóStúdió - Portréfotó

Stúdiónk célja az alkalmazott fotográfia egész területére kiterjedő magasszintű szolgáltatások elvégzése megrendelőink részére. Többféle egyéni stílust képviselünk. Szívesen dolgozunk a divat modell és a reklámfotózástól kezdve a tárgy és ételfotóig. Örömmel merülünk el a sportfotózás szépségében. Vállaljuk rendezvény, fogadás, esküvő megörökítését. A műterem adottságai és felszereltsége: Alapterülete 165 négyzetméter, ebből 66 négyzetméter a fotóműterem, melyből nyílik egy 53 négyzetméteres napfényműterem és egyéb kiszolgálóhelyiségek. Felszereltségünk: 6000 W/s vaku összteljesítmény, melyet 10 db korszerű vaku biztosít. Kiegészítőként rendelkezésre állnak: fényterelők, tubusok, szűkítők, derítőernyők és lapok, különböző méretű soft-boxok, 4000 W-os halogénvilágítás, professzionális digitális és hagyományos fényképezőgépek kis és nagy formátumban, valamint Sinar P3 műszaki fényképezőgép speciális feladatok elvégzésére. Valamint rendelkezésre áll szélessávú internetkapcsolat (wifi), Power Macintosh számítógép a digitális képfeldolgozáshoz. Ezenkívül 10 különböző színű széles papírháttér, 6 különböző színű keskeny portréháttér áll rendelkezésre.

Dfoto - kreatív, egyedi portré fotózás

Dfoto - kreatív, egyedi portré fotózás

Családi, kismama, újszülött, valamint baba és gyermek fényképek, portrék készítését vállaljuk Nyíregyházán és Debrecenben. A fotózás saját műtermünkben, vagy bármilyen szabadon választott külső helyszínen, újszülött fotózásánál pedig otthonodban történik. A kellékeket mi biztosítjuk, kelléktárunkat folyamatosan bővítjük. A fényképeket a jelenleg elérhető legmodernebb eszközökkel készítjük nagy felbontásban, melyek akár plakát méretben is előhívathatóak. Látogass el weboldalunkra, ahol megtekintheted egyedi portfólióinkat, továbbá bővebb tájékoztatást olvashatsz szolgáltatásainkról!

Fehér Bertalan - portré fotózás

Fehér Bertalan - portré fotózás

Vállalom csúcsminőségű arc, fél- és egészalakos képek készítését többféle beállítással, stúdióban. A portréképek kiválóan alkalmasak önéletrajzokhoz, hirdetéshez, álláskereső interjúkhoz, társkereső hirdetésekhez, castinghoz, weboldalhoz, vagy akár Facebook profilképnek. A különböző portré csomagok áráról weboldalamon tájékozódhat. Amennyiben egyedi árajánlatot kér, 24 órán belül elkészítem Önnek! Ha Ön nem elégszik meg a középszerűvel, és érti, hogy a képeknek ereje van, hívjon bátran! 30 év tapasztalatával, számtalan hazai és külföldi sztárfotós workshopjának tanulságával felvértezve - biztosan meg tudom fotózni azt, amit kér és erre az állításra 100% garanciát is vállalok.

Hirdetés
Gyemekfotózás

Gyemekfotózás

A gyermekfotózás a portréfotózás egy igen különleges ága. Az apróságok fotózásakor sem lehet más a célom, mint megmutatni a személyiségüket. Miután a gyermekek tulajdonsága játékuk közben rajzolódik ki, szeretem őket játék közben fotózni. Ilyenkor mindig egyedi és kreatív képek készülnek, hiszen a gyermekek játéka más és más. Minden nehézségével együtt a gyermekfotózás az egyik leghálásabb munka, hiszen a csöppségek fotóira egy egész család kincsként tekint. Ajánlom figyelmükbe fotós szolgáltatásaimat, amennyiben csöppségek fotózásáról van szó.

Inkei Attila - ProAtPhoto

Inkei Attila - ProAtPhoto

A ProAtPhoto, mint kaposvári fotós szolgáltatást nyújtó vállalkozás jött létre, elsősorban Somogy, Tolna, Baranya és Zala megyékben, de igény szerint - mobil technikánknak köszönhetően - az ország bármely pontján tudunk munkát vállalni. Portré-, tárgy-, rendezvény-, divat-, esküvőfotózás és képdigitalizálást vállalunk. A mai napig, több tízezer kilométer ingázás és szakmai képzés után, folyamatosan bővítem fotográfusi ismereteimet. Az eltelt évek alatt sikerült egy professzionális fotó felszerelést összeállítanom, amivel szinte bármilyen munkát elvállalhatok, a kép elkészítésétől a teljes körű szerkesztéséig és előállításáig.

Kaszás Attila és Kaszás Bence Fotóműterme

Kaszás Attila és Kaszás Bence Fotóműterme

Az Objektív Fényképészeti kkt 1986-ban alakult. Engem akkoriban nagyon zavart az igénytelen, tucatbeállításokon alapuló profi fényképezés, nem fértem be sehová. Ezért alapítottam meg cégemet olyan emberekkel, akik munkájukat saját ötleteikkel és állandó önfejlesztéssel kívánták megvalósítani. Szerintem a fényképezésnek mindig az újdonságot, az aktualitást kell hordoznia egy állandó értékrendszer mentén. Hosszú ideje fiam a legfőbb társam ebben, aki a professzionális modellfotozás új úttörője! Munkatársaink lelkes, profi szakemberek, nélkülük nem tudnám elképzelni az életemet! Próbáljon ki minket!

KoleszaFoto - Kolesza Edit

KoleszaFoto - Kolesza Edit

1981-ben láttam meg a napvilágot Budapesten. 2001-ben egy barátom, az általa készített természetfotóit mutatva, csinált kedvet a fényképezés rejtelmeinek megismeréséhez. A hob- byként megmaradt természetfotózás mellett, egyre inkább a portré és emberábrázolás felé irányult a figyelmem, és nem sokkal ez után, akkori főnököm felkérésére, elvállaltam egy tervben lévő színészügynökség portfolióinak elkészítését. Izgalmas kihívásnak ígérkezett. Az elkészült fotók sikerének köszönhetően egyre több és több megbízást kaptam. 2007- ben hoztam egy fontos döntést, ott hagytam akkori munkámat, beiratkoztam egy nagy múltú iskola fényképész szakára és elhatároztam, hogy hivatás szerűen fogom folytatni a fényképezést. Nem véletlenül használtam a HIVATÁS szót- ennek kifejtése a néhány gondolat a fotózásról oldalon olvasható. Még ebben az évben indultam a IV.NEMZETKÖZI Fotókiállításon valamint 2008-ban az IFJÚ ALKOTÓK kiállításán, mindkét pályázaton első helyezést értem el. Kérem, tekintse meg referencia munkáimat és amennyiben megegyezik elképzeléseivel, keressen meg az elérhetőségeim egyikén!

Hirdetés
Krepsz Judit Photography

Krepsz Judit Photography

Portfólió fotózás műteremben illetve szabadtéren. Továbbá művészi, divatfotók, modellfotók, akt, állat, esküvői fotók készítése profi csapattal: sminkessel, testfestővel, stylisttal, fodrásszal, több száz ruhával és kiegészítőkkel kedvező áron... Fotósorozat akár már 12.000 Forinttól....

Lipcsei István - Portré, Divat, oldPhoto

Lipcsei István - Portré, Divat, oldPhoto

1971 decemberében láttam meg az éjvilágot. Korán reggel volt... a Nap még sehol. Igen, Nyilas jegyű vagyok annak minden jellegzetes vonását magamon viselve. Kíváncsi, nyitott, nagylelkű, romantikus és mérhetetlen szabadságvággyal megátkozott ember vagyok. Harminc éves koromig kerestem az utam ami majd elvezet egyszer a célomhoz. Hogy a célom mi még ma sem tudom, de hogy az út ehhez a fotózáson keresztül vezet az már biztosnak látszik. Legtöbbször az embert fényképezem. Hol saját környezetében, hol onnan kiragadva "steril" körülmények között lecsupaszítva mindent és mindentől amit a környezet tehet(ne) hozzá a jelleméhez. Hol felkérésre teszem, hol pedig azért mert késztetést érzek, hogy lefényképezzek, megörökítsek valakit. Hogy lerántsam azt a maszkot róla, mely mögé nap mint nap elrejti önmagát a világ elől. Hol jobban sikerül, hol kevésbé. Olykor színesben, legtöbbször azonban feketén-fehéren. Portré, zsáner, aktfotó... ezeket a témákat szeretem a leginkább lencsevégre kapni. Olykor persze engem is elfog a düh és elfordulok az emberektől és a környezetemet kezdem el fotózni. Az ember által épített vagy az ember által még érintetlen (van egyáltalán ilyen?) környezetet. Il

Női portré fotózás

Női portré fotózás

A nőknek szól weboldal (és fotózás), egy női fotóstól. Szépségtippek, smink- és frizura ötleteken túl bemutatom, hogyan zajlik egy fotózás, hogy mit tud kihozni az emberből egy portré fotós, mire képes egy profi sminkes, egy mester fodrász illetve a stylist vagy stílustanácsadó. Az aktuális munkákon túl, átváltoztatásokat és referenciákat is találhatsz az oldalamon. Most díjmentesen letölthető egy 10 oldalas információs anyag is, ami 7 lépésben bemutatja, hogyan lehet bármelyikünkből címlaplány.

Pillanatkép Stúdió

Pillanatkép Stúdió

Fényképezőgépe ma már mindenkinek van, és szép fotót is sokan tudnak készíteni. Amit mi nyújtunk Neked, az ettől sokkal több: egy élmény, hogy Te is lehetsz sztár, Rólad is készülhetnek gyönyörű fényképek. Olyan fotók, amit évtizedek múlva is szívesen mutatsz majd az unokáidnak. Ne aggódj akkor sem, ha még nem voltál fotózáson, segítünk abban, hogy milyen megjelenéssel lesz tökéletes a végeredmény! Kérj styling tanácsokat, és mindig elragadóan jelenhetsz meg, legyen az egy munkahelyi rendezvény vagy egy családi esemény! Gyere el hozzánk, gazdagodj egy személyre szabott élménnyel és rengeteg gyönyörű fotóval!

Portré babafotózás

Portré babafotózás

Babafotó, gyermekfotózás professzionális minőségben az otthonodban, játszótéren, műteremben, vagy ahol csak akarod a napsugaram.com közreműködésével. Jelentkezz a fotózásra, foglalj időpontot online! Ha kérdéseid vannak, tekintsd meg blogunkat, amiben egyenesen megrendelőink véleményét találod szolgáltatásunkról.

Portré fotózás - ASM-foto

Portré fotózás - ASM-foto

Az ASM- FOTO két hivatásos fényképész fúzióját takarja, mely egymást erősítve igyekszik kielégíteni a legkülönbözőbb megrendelői igényeket. A közel tíz éves szakmai tapasztalat mellett professzionális eszközpark és stúdió felszerelés segíti a munkánkat.

Portréfotózás Tatabánya - Efton Stúdió

Portréfotózás Tatabánya - Efton Stúdió

Fotózással kapcsolatos teljes körű szolgáltatást nyújtunk Tatabánya központjában. Portréfotózást, családi fotózást, esküvői fotózást, termékfotózást. Emellett videó önéletrajz készítésével, digitalizálással és tablókép készítésével is foglalkozunk. Portré ajánlataink: Efton portfólió: - Műtermi fotózás időtartama 1 óra - 5 db retusált kép (választott) - Szűk portré, vágott portré, 3/4-es portré, teljes alakos portré - Fotózás alatt készült összes kép átadásra kerül DVD-n - Listaár: 24.900 Ft Efton portfólió plusz: - Műtermi fotózás időtartama 2-3 óra - 12 db retusált kép (választott) - Szűk portré, vágott portré, 3/4-es portré, teljes alakos portré - Fotózás alatt készült összes kép átadásra kerül DVD-n - Listaár: 44.900 Ft

Tablófotózás

Tablófotózás

Az érettségi, a ballagás sok kiadással jár. Ennek egyik,- nem elhanyagolható tétele az osztálytabló fotózása- készítése. Tablófotózás szolgáltatásunkkal szeretnénk ezt a terhet egy kicsit elviselhetőbbé és átláthatóbbá tenni. Különböző csomagokba szerkesztettük ajánlatunkat. Ezek között biztosan találsz olyat, amit az egész osztály kedvezőnek talál majd, ráadásul látni fogod, hogy a pénztárcádat is megpróbáljuk kímélni. Tablófotózás szolgáltatásunk keretein belül sminkmesterrel megszépítünk, elkészítjük professzionális tablófotódat, és a tabló fotókat retusáljuk. A tablót digitálisan megszerkesztjük, amit akár 100x140 cm méretben, habkartonra kasírozva adunk át...