Fotózás - fotó linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: HidePhotography - Juhász [9. oldal]
részletek »

Fotózás - fotó képes leírás: HidePhotography - Juhász [9. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: fotozas.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 290 db
HidePhotography

HidePhotography

Professional, comfortable, sustainable photography worldwide. We are a company that provides the highest quality hides for nearly-guaranteed wildlife photography opportunities. Our center in Hungary, with 14 hides at present, is in operation for over 4 years and attracts photographers from all over the world. Through careful planning, astonishing field experience, strict environmental and ethical measure, high-quality construction desires and precise management, dissatisfaction is almost unknown among our members. Indeed, almost everyone leaves our hides with many more and much higher quality images than they ever imagined.

Hogy készül a szép természetfotó? Zsila Sándor

Hogy készül a szép természetfotó? Zsila Sándor

A természetfotózás szépségeiről és nehézségeiről a műfaj hazánkban egyik legismertebb, többszörösen díjnyertes fotósával, Zsila Sándorral beszélgettünk. A szakember elárulja azt is, mi kell a kezdő lépésekhez, és tanácsokat ad a felszerelés megválasztásához

Horváth Gábor amatőr fotós

Horváth Gábor amatőr fotós

Horváth Gábor vagyok, egy műkedvelő amatőr fotós. A fényképezés számomra sokáig csak a nyaraláskor és családi események alkalmával elkészített néhány fotót jelentette a Smena 8M, majd automata követőin. A digitális korszak beköszöntével aztán egyre nagyobb késztetést éreztem, hogy jobban elmélyedjek a témában. A természetfotózást és a makró és infra képek készítését kedvelem a legjobban, de a fényképezés szinte minden területe érdekel. Ahogy egyre több témával foglalkozok, úgy nő a felszerelés mérete. Különböző típusú objektívek, szűrők, fényterelők is megtalálhatóak már a fotóstáskámban. Próbálkozásaim eredményét megtekintheti a galériában.

HP fotókönyv - Sooters

HP fotókönyv - Sooters

Digitális fotókönyv a születésnapoknak, esküvőknek, a születési és utazási élményeknek, vagy akár kedvenc családi receptjeinek. Egyedi fotókönyv meglepetés családtagjainak, barátainak. Készítsen kedve szerint képeket családtagjairól, barátairól a legjobb pillanatokban, lehet vicces, nosztalgikus, ezt Önre bízzuk! Párját is megajándékozhatja egy kettejükről szóló romantikus fotókönyvvel.

HubbleSite - Gallery

HubbleSite - Gallery

Nearly 400 years after Galileo first observed the heavens through a telescope, we continue to seek answers to age-old questions about the universe. And while the technology has evolved over the centuries, the inquiry remains essentially the same: What's out there, where did it come from, and what does it mean? At the Space Telescope Science Institute (STScI), we're working hard to study and explain the once-unimaginable celestial phenomena now made visible using Hubble's cutting-edge technology. In the course of this exploration we will continue to share with you the grace and beauty of the universe, because the discoveries belong to all of us. Probe deeper! Explore the following links to learn more about who we are and what we do. If you are visiting the Baltimore/Washington area, make it a point to come to our monthly Hubble Public Talks and learn about Hubble's latest discoveries first-hand. HubbleSite is produced by the Space Telescope Science Institute's Office of Public Outreach.

Hirdetés
Igazolványkép készítés

Igazolványkép készítés

Igazolványkép készítés 10 perc alatt a WestEnd-ben! Ha igazolványképet szeretnél csináltatni, látogass el hozzánk Budapesten a WestEnd CityCenter-ben található Bestfotókönyv Üzletünkbe, ahol profi felszereléssel, 10 perc alatt elkészítjük neked! Nálunk több felvétel közül választhatod ki a számodra legmegfelelőbbet, és a kiválasztott igazolványképet digitális formában magaddal is veheted. A hagyományos igazolványkép készítésén kívül bármilyen speciális méretű, például USA-zöldkártya vagy vízumkép készítését is vállaljuk. Oldalunkon megtekintheti üzletünk egyéb szolgáltatásait is (fotókidolgozás, fotókönyv, fényképes naptár, fényképes ajándéktárgyak készítése).

Illés Dániel - Esküvői fotós

Illés Dániel - Esküvői fotós

A fotozsurnaliszta esküvői fotózást képviselem, melynek lényege, hogy a fotók elmesélik esküvőtök teljes történetét. Esküvői fotózás az előkészületektől akár a lakodalom végéig! Online galériák a párokról, exkluzív fotókönyv, zenés slideshow, esküvő szervezési tanácsok, rendkívül korrekt árak! Látogassatok el weblapomra!

Infrared foto - InfraRed Fotózás

Infrared foto - InfraRed Fotózás

Ezen az oldalon infravörös képeket találsz, melyeket Olympus C2000Z digitális kamerával készítettem. Ez az öregecske fényképezőgép az egyik legjobb választás a kezdő fotósok számára az infra képekkel való ismerkedéshez. A géphez egy adapter segítségével Hoya R72 infrared filtert használok a látható tartomány kiszűrésére.

Ingatlandia - Ingatlan fotózás

Ingatlandia - Ingatlan fotózás

Az ingatlanhirdetések böngészésekor az első benyomást a hirdetések megtekintésekor szerezzük. A frappáns, lényegre törő szöveg mellett nélkülözhetetlenek a kiváló minőségű, az értékesítésre szánt ingatlant minél részletesebben bemutató fotók. Nem csupán a lakás helyiségeinek megismertetése a cél, hanem azok előnyös tulajdonságainak, egyediségének kihangsúlyozása, de fontos a közvetlen lakókörnyezet hiteles bemutatása is. A jó ingatlanfotó figyelemfelkeltő, több érdeklődőt vonz, segíti a gyorsabb értékesítést. Ha Ön nem kívánja közvetítő segítségét igénybe venni az értékesítéshez, hanem saját maga szeretné hatékonyan hirdetni ingatlanát, válassza profi fotószolgáltatásunkat!

Hirdetés
Ingatlanfotózás

Ingatlanfotózás

Az ingatlanfoto egy több mint 10 főből álló professzionális fotós csapat. Budapest összes kerületében vállaljuk lakások, házak, irodák kül- és beltéri fotózását. Célunk olyan fotók készítése, melyek segítik az ingatlanok eladását és kiadását. Képeink különleges felvételezési technikával és széles látószöggel készülnek. Így digitális fotóink színeikben élénkek és tónusaikban nagyon gazdagok.

Ingyen e-könyvek fotós programokról

Ingyen e-könyvek fotós programokról

Papírmentes könyv?! Hogyne, CD-n vagy letöltéssel... Ingyen e-book-könyvek fotós programokról. Védje pénztárcáját és környezetünket! Erre való az e-könyv... Biztos előfordult már, hogy: - Nem talált meg egy szépirodalmi kötetet, még antikváriumban sem, - Nem talált leírást egy fontos szoftverhez, - Nem kapott segítséget a számítógép használatához, - Ha valamire ráakadt, akkor az drága volt, - Olyan helyen árulták, ahová Ön nem, vagy csak ritkán jut el, - Esetleg elgondolkodott azon, hogy 1 kg papírhoz 4,4 kg fát használnak fel...

Ingyenes online fotósuli

Ingyenes online fotósuli

Az M-Média System Fotó - Videó Stúdió azzal a céllal hozta létre ingyenes online fotósuliját, hogy azok a vállalkozó kedvű emberek is profi fotókat tudjanak készíteni, akik csak hobbi szinten űzik ezt a foglalatosságot. Előre bocsátjuk, hogy tananyagaink nem profiknak szólnak! Kóstolj bele te is a fotózás örömeibe, és iratkozz fel minden kötelezettség nélkül az ingyenes online tanfolyamunkra.

Ingyenesen letölthető képek

Ingyenesen letölthető képek

Hársfa Stúdió - az arculattervezés, grafikai tervezés, logo design műhelye. A névjegytől a zászlóig, a céges ajándéktárgyaktól az épületinformációs táblákig, hirdetések, arculati kéziköny, kivitelezés, szaktanácsadás, minőségbiztosítás.

Ingyenfotózás - Modell fotózás

Ingyenfotózás - Modell fotózás

Nem tudod, merre indulj a modellszakmában? Vagy csak szeretnéd kipróbálni milyen, ha profi kép készül Rólad? Most itt egy csapat, aki vállalja annak a felelősségét, hogy Te csak akkor fizess, ha elégedett vagy!

Inkei Attila - ProAtPhoto

Inkei Attila - ProAtPhoto

A ProAtPhoto, mint kaposvári fotós szolgáltatást nyújtó vállalkozás jött létre, elsősorban Somogy, Tolna, Baranya és Zala megyékben, de igény szerint - mobil technikánknak köszönhetően - az ország bármely pontján tudunk munkát vállalni. Portré-, tárgy-, rendezvény-, divat-, esküvőfotózás és képdigitalizálást vállalunk. A mai napig, több tízezer kilométer ingázás és szakmai képzés után, folyamatosan bővítem fotográfusi ismereteimet. Az eltelt évek alatt sikerült egy professzionális fotó felszerelést összeállítanom, amivel szinte bármilyen munkát elvállalhatok, a kép elkészítésétől a teljes körű szerkesztéséig és előállításáig.

Journality- Fiatal sajtófotósoknak

Journality- Fiatal sajtófotósoknak

Újságíró és sajtófotós portál, webmagazain, sok extrával: képzések és pályázatok gyűjteménye, közösségi oldal, fórum, szakmai segítség, publikálási lehetőség, beváltható pontok.Regisztráció után beküldhető cikkek, képsorozatok, olvasottság után adott pontok alapján beváltható tárgyak a katalógusban.

Juhász Attila - Fotóművész

Juhász Attila - Fotóművész

Amatőrfotósként kezdtem pályafutásomat. 19 évesen volt első önálló kiállításom. 23 évesen avanzsáltam profivá, onnantól a Művészeti Alap részére készítettem posztereket, naptárakat, melyek többszázezres példányszámot értek el. Számtalan kiállításom volt itthon, Európában és az Egyesült Államokban. Jelentősebb megbízóim - többek között - Estée Lauder, Schwarzkopf, Beyersdorf, Levi's, BMW, Volvo, Chanel, Caola, IKEA. Célom, hogy a fotográfiai feladatokat minél magasabb művészi színvonalon oldjam meg. Minden új reklám-portfolió elkészítése a modell számára lehetőség, számomra kihívás.